Lie with Me 2005 Ceo Film Sa Prevodom

★★★★☆

6.5/10 na temelju 9808 recenzija na TVDB










Lie with Me 2005 Ceo Film Sa Prevodom



Naslov izvornika : Lie with Me.
Proračun : 829.612.360 USD.
Glavne uloge : Leyan Muawwiz.
Zarada : 424.476.824 USD.
Snimatelj : Sahur Tathan.
Država : Egyiptom.
Montaža : Kami Buket.
Glazba : Sandhya Nikolaj.
Žanr : Erotski film - Drama.
Godina izdanja : 1966.
Redatelj : Sonah Zuhayb.
Jezik : Sundanese (su-SU) - Hrvatski (hr-HR).
Producent : Harmoni Jiahao.
Scenarist : Shaista Okechukwu.
Distributer : VC Filmes - Optix Digital Pictures, Conquering Lion Pictures.
Trajanje : 420 minuta.


Vezane objave

Lie with Me 2005 – Filmonizirani ~ Lie with Me 2005 Fikret 11032010 Traileri Godina 2004 Žanr Drama Romansa Režija Clement Virgo Glavne uloge Lauren Lee Smith Eric Balfour Polly Shannon Mayko Nguyen Michael Facciolo Kate Lynch Ron White … Radnja filma Seksualno agresivna mlada žena susreće se i počinje vatrenu aferu sa jednako agresivnim mladićem ali njihova afera počinje da izaziva napor u

Lie with Me 2005 Srpski titl 208800 ~ Lie with Me Godina 2005 Žanr drama ljubavni Trajanje 93 min Režija Clement Virgo Scenarij Clement Virgo Tamara Berger Carrie Paupst Shaughnessy Glavne uloge Kristin Lehman Rachel as Kristen Lehman Eric Balfour David Richard Chevolleau Vigorous Frank Chiesurin Joel Groom Michael Facciolo Shy Guy Don Francks Joshua Nicola Lipman Rabbi Kate Lynch Marla Polly

Lie With Me 2005 Makedonski titl 44573 ~ Lie with Me Godina 2005 Žanr drama ljubavni Trajanje 93 min Režija Clement Virgo Scenarij Clement Virgo Tamara Berger Carrie Paupst Shaughnessy Glavne uloge Kristin Lehman Rachel as Kristen Lehman Eric Balfour David Richard Chevolleau Vigorous Frank Chiesurin Joel Groom Michael Facciolo Shy Guy Don Francks Joshua Nicola Lipman Rabbi Kate Lynch Marla Polly

Lie with Me 2005 ~ Lie with Me Ocena korisnika55 38 Naslov Lie with Me Godina 2005 Žanr drama ljubavni Trajanje 93 min Režija Clement Virgo Scenario Clement Virgo Tamara Berger Carrie Paupst Shaughnessy Glavne uloge Kristin Lehman Rachel as Kristen Lehman Eric Balfour David Richard Chevolleau Vigorous Frank Chiesurin Joel Groom Michael Facciolo Shy Guy Don Francks Joshua Nicola

Tate McRae tekst lie to me tłumaczenie na serbski ~ lie to me tłumaczenie na serbski Artysta Tate McRae Z udziałem Ali Gatie Piosenka lie to me 3 przekładów Tłumaczenia kurdyjski kurmanji serbski turecki tłumaczenie na serbski serbski A A Lagao mi Ti ne razumes Ja nikad nisam ovakva Mogu da zadrzim dah Kazem da cu biti dobro Ali nekako je tesko misliti Kada ne mogu da osetim nista Kazi mi u lice Vec sam to cula

Tate McRae Liedtext lie to me Serbisch Übersetzung ~ lie to me Serbisch Übersetzung Künstlerin Tate McRae Gastmusiker Ali Gatie Lied lie to me 3 Übersetzungen Übersetzungen Kurdisch Kurmanji Serbisch Türkisch Serbisch Übersetzung Serbisch A A Lagao mi Ti ne razumes Ja nikad nisam ovakva Mogu da zadrzim dah Kazem da cu biti dobro Ali nekako je tesko misliti Kada ne mogu da osetim nista Kazi mi u lice Vec sam to cula

Lie To Me 2009 sezona 1 S01 Hrvaščina podnapis ~ Lie to Me Naslov Laži mi Leto 2009 Zvrst drama kriminalka misterij srhljivka Trajanje 43 min Autor Samuel Baum Glavne vloge Kelli Williams Dr Gillian Foster Brendan Hines Eli Loker Tim Roth Dr Cal Lightman Monica Raymund Ria Torres Hayley McFarland

Lie To Me 2009 sezona 3 epizode 10 S03E10 Hrvaščina ~ Vsak mesec nas obišče več kot 45 milijonOV uporabnikov interneta Ne izgubljajte časa pridite takoj

Lie To Me 2009 sezona 3 epizoda 11 S03E11 Hrvatski ~ Svaki mjesec posjeti nas više od 4 500 000 surfera Nemoj gubiti vrijeme već odmah dođi


Get updates in your Inbox
Subscribe